ريمون شاؤل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ريمون شاؤل

المنتدي للتحميل والتصفح المجاني فمرحبا بك . العاب . موضوعات اسريه . موضوعات ترفيهيه . كوميديا . موضوعات تخص الشباب. مطبخ . فوازير واسئله . ..... الخ

الرئيسيةصفحه الاستقبال*أحدث الصورالتسجيلدخولجروب المنتدي علي الفيس بوك
الان حل مشاكل صيانه الداتا شو ... في المنيا الان صيانه الداتا شو وتغيير اللمبات والعدسات للاستعلام ريمون شاؤل 01210004369 - 01111603182 ريمون شاؤل
يسعدني ويشرفني ان ادعوك لزياره موقعي الجديد ولا تحتاج فيه الي التسجيل بالموقع للتحميل ولكن التحميل مجاني وبدون تسجيل وبه موضوعات جديده
يمكنك زياره موقعي علي الرابط الاتي
او اكتب في جوجل : موقع ريمون شاؤل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المحتويات
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ريمون شاؤل
اسكتش القيمه والدور I_vote_rcapاسكتش القيمه والدور I_voting_barاسكتش القيمه والدور I_vote_lcap 
مجدى عيد
اسكتش القيمه والدور I_vote_rcapاسكتش القيمه والدور I_voting_barاسكتش القيمه والدور I_vote_lcap 
بنت الرب
كوكى بنت الفادى
mena3m
samirmelio
ANTOUN
لولي
ابتسام
youssef159
سحابة الكلمات الدلالية
الاخر موضوع عيالك الاباحيه العلاقات المقدس ابطال مكتوبه المسيح الوقت برجك الملاك اليوم الحب لعبة خيمه ملخص التوبة اسكتش مسرحية بوربوينت الكتاب مسرحيات عادل شطار التعامل
المواضيع الأخيرة
» الطباعه علي الماج والتيشرت للمؤتمرات والهدايا
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالإثنين 06 يونيو 2016, 11:14 من طرف ريمون شاؤل

» 1كثر من 100 نص مسرحي مكتوب واسكتشات مختلفه
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالأربعاء 02 مارس 2016, 19:27 من طرف omaroc

» موقعي الجديد بدون تسجيل
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالأربعاء 12 أغسطس 2015, 23:31 من طرف ريمون شاؤل

» المثليه الجنسيه
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالأحد 17 مايو 2015, 16:03 من طرف ام عط عط

» كيف تقود مؤتمر ويكون ناجح- الملف بوربوينت ويمكنك الان مشاهدته قبل تحميله
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالإثنين 27 أبريل 2015, 09:06 من طرف emad.mamdouh

» موقع اخر به مئات من المسرحيات
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالثلاثاء 27 يناير 2015, 12:41 من طرف ريمون شاؤل

» برنامج السينما المسيحية
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالإثنين 12 يناير 2015, 16:32 من طرف Bebo10

» التليفزيون الفضائي المسيحي
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالإثنين 12 يناير 2015, 16:13 من طرف Bebo10

» زين تورز للسياحه و لحجز تذاكر الطيران والسفر باقل الاسعار
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالخميس 20 نوفمبر 2014, 16:07 من طرف امانى زين تورز

» زين تورز لارخص ايجار سيارات فى مصر جميع الموديلات وكافه الكماليات
اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالخميس 20 نوفمبر 2014, 16:04 من طرف امانى زين تورز

مواقع ننصح بها
شبكه الحل للبرامج
http://www.al7ll.com/vb/

موقع قناه الطريق
http://www.altarektv.com/

موقع قناه الحياه
http://www.hayatv.tv/

قناه zat7 kida للاطفال
http://www.sat7kids.com/

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

اسكتش القيمه والدور

كاتب الموضوعرسالة
ريمون شاؤل
المدير العام للمنتدي
المدير العام للمنتدي
ريمون شاؤل

العمل/الترفيه : المدير العام للمنتدي

اسكتش القيمه والدور Empty
مُساهمةموضوع: اسكتش القيمه والدور   اسكتش القيمه والدور I_icon_minitimeالأربعاء 11 مارس 2009, 10:13

[size=18][color=black]اسكتش القيمة والدور

* صوت جهوري : فتحوا عينيكم ,..... و طرطؤو ا ودانكم .... لسه في المسابقة عاوزينكم ... ركزوا و خلوا بالكوا .... النهاردة احنا بندور ع القيمة اللي موجودة في الأسرة
* هاني يدخل و يقاطع الصوت : قصدك يعني ان الأسرة المثالية لازم يكون عليها القيمة وسط الناس ... أسرة كده شياكة وopen من غير ترباس
* الصوت : هو أنا عمري ما أقول حاجه و تفهموها صح في البيت ده أبداً .... طب بجد ما انا مكمل كلامي .. هه
هاني : يا أخ .... يا اخ ... طب فهمني ... استني بس
* يدخل الأب و الأم
الأم : خلاص يا بني ما تتعبش نفسك ... الموضوع مفهوم ... عاوزين أسرة زي الفل .... كل واحد منها عليه القيمة .... و احنا علي رأي المثل " قيمة ومركز ووظيفة ميري " .... مش هيلاقوا أحسن مننا
الأب : لأ هيلاقوا يا هانم و هيلاقوا كتير كمان ... انتي ناسية مجموع إبنك السنه اللي فاتت ... فيه حد عليه القيمة يجيب 85% في ثانوية عامة في الأيام دي ... دا مجموع مايساويش شلن
هاني : يعني هي القيمة ما بتجيش إلا بالمجموع .؟؟ مافي ناس كتير ماجابتش مجاميع و رغم كده نجحوا في حياتهم و بقوا مليونيرات كمان ... تقدر تقول لي انهم مالهمش قيمة
الأب : قصدك إيه يا ولد... إننا مالناش قيمة عشان مش مليونيرات ..... انت عارف كويس إن الفلوس عمرها ما تدي قيمة للبني آدم
* تدخل نانسي و تقاطعه : بالظبط يا بابا ... إيه ياهاني .... انت بتتكلم كأنك في فيلم عربي قديم ... مش في بيت فيه ناس مؤمنين و عارفين ربنا
الأم : برافو يا نانسي ... يا بني دا كفاية إن أبوك خادم في الكنيسة وبيقوم بدور كبير فيها بقاله اكتر من 20 سنه ... إنت عاوز إيه أكتر من كده قيمة ..... دا الكنيسة من غيره تجيب ضلفها
هاني : علي مهلكوا علي يا جماعة .... انتوا طلعتوني الشرير بتاع القعدة كده ليه ؟ .... أنا بس بصراحه متلخبط و عاوز أفهم ... اعمل إيه عشان يبقي لي قيمة وسط الناس ؟
الأب : تذاكر و تجيب مجموع و تقرا كتب و تبقي إنسان مثقف الناس تثق فيه و تحترمه و تاخد رأيك في كل حاجه و تشتغل شغلانه محترمة و تنجح فيها
الأم : لو القيمة في موضوع الشغل ده .... يبقي أنا ماليش قيمة خالص ... انا طول اليوم وسط البصل و الخضار و بأطلع منه ع الغسيل و المسح
هاني : أيوة يا ست الكل .... بس محدش يقدر يعيش من غير الشغل إللي إنتي بتعمليه ده
نانسي : بس فيه ناس بحس إن لهم اهمية كبيرة قوي وسط السلة رغم إن مالهمش لا شغلو و لا مشغلة ... بس بيبقوا روشين و ده مهم ... أو لو كانت بنت حلوة و روشة ...
هاني : علي رأيك ... أنا مهما حاولت مش ممكن أعرف أعمل لنفسي قيمة و أهمية زي وائل صاحبي ... إللي بياكل بعقل الكل ولاد و بنات حلاوة في ثواني ... انا بيتهيألي فعلاً إن القيمة تيجي من حب الناس و المكانة اللي بيحطوا الإنسان فيها
الأم : إحنا كده لسه ماوصلناش لحل في الموضوع
الأب : غالباً ... هنضطر نعمل زي كل يوم و نفتح الموضوع للمناقشة
نانسي : هو إحنا كل يوم هنقلب للناس دماغهم و نزعجهم
هاني : معلش بقي ... ماهم ناس عليهم القيمة و هيستحملونا

لتحميل الملف اضغط عي هذا الرابط
http://www.4shared.com/get/92263222/d6aba4f2/___online.html
https://elraha.ahlamontada.com

اسكتش القيمه والدور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» [center]اسكتش السلطه[/center]